Home » RESTAURANTE

Terasa "La 80": Mîncatul dăunează grav sănătăţii!

7 August 2007 RESTAURANTE 55,414 views 65 ComentariiTrimite pe mail Trimite pe mail

Atenţie! E pentru prima oară cînd voi face o recomandare de boicot unui restaurant din Bucureşti!
S-a întîmplat ieri seară, la terasa/restaurantul “La 80”, de lîngă Grădina Icoanei. Tocmai mie! În salata bacon care mi s-a adus am nimerit, în timp ce mestecam, peste două cioburi. Subţiri, sticlă de pahar. Chelneriţa s-a mirat şi s-a scuzat, alt chelner a venit să ne spună că bucătarul nu ştie nimic. Patronul, Cristian Popa, n-a venit. A fost nevoie să-l chemăm noi. I-am spus doar atît: “Se poate muri din aşa ceva, hemoragie internă la stomac”.
N-a fost cu scandal, noi n-am ţipat, etc, doar am expus clar faptele şi ne-am arătat ofticaţi şi scîrbiţi. N-am plătit decît băuturile. Trebuia să nu plătim nimic. Dar nu e vorba de bani, nu e absolut deloc. E vorba de un lucru pentru care restaurantul trebuie închis temporar, pînă se clarifică circuitul în bucătărie, pahare sparte vs. prepararea mîncarii.
Eu, personal, nu mai dau niciodată pe acolo şi vă invit şi pe voi să faceţi acelaşi lucru.

PS: Scuze de calitatea pozei, n-am avut aparatul foto la mine. Dar se pot distinge cele două cioburi.
IAR AICI, EPILOG LA ACEASTĂ POVESTE.

Acest website are si o PAGINA DE FACEBOOK (click aici pentru "Like") in care vei intalni mult mai multe informatii decat cele publicate aici: postari aproape zilnice, poze din bucataria mea, de la locul meu de munca, precum si concursuri sau informatii utile.


65 comentarii »

  1. Il cunosc personal pe domnul Cristian Popa si povestindu-mi situatia, am tinut neaparat sa va aduc la cunostinta domnule Roman atat dumneavoastra cat si prietenilor dvs, foarte activi de altfel, pledoaria mea:
    In ultimii 4 ani de cand are 80-ul, Cristi a facut eforturi foarte mari, as putea spune chiar sacrificii, si absolut de unul singur, pentru a ridica restaurantul la nivelul de astazi. Si credeti-ma, nu cunosc persoana sa se implice mai mult si nu este absolut deloc usor, mai ales singur, sa realizezi asa ceva. In relatia cu clientii a fost tot timpul in sprijinul acestora si a incercat sa le ofere cele mai bune servicii, altfel nu era zilnic acolo.
    Asa ca, in conditiile in care dvs. afisati aceasta agresivitate de a inchide si boicota restaurantul pentru ceva ce poate fi un caz unic si un simplu accident, (desi ciudat) gasesc intemeiata pozitia acestuia de a merge pana-n panzele albe sa va demonstreze ca acele cioburi, de acea marime, nu aveau cum sa ajunga pe acea farfurie si dumneavoastra ca orice om attunci cand va amestecati salata la incepu sa nu le descoperiti, ci la sfarsit.
    Consider personal ca este o mare jignire sa va bateti joc de munca titanica si sacrificiile unui om si imi inchei pledoaria aici!

  2. Stimate domn,
    inca o data: nu am spus ca au facut special, ci doar ca s-a intimplat acest lucru.
    Salata bacon nu se amesteca (intrebati-l pe domnul Popa), e gata amestecata.
    Cioburile au existat, in farfurie, este fotografie facuta.
    Asta e adevarul. N-a zis nimeni nici o secunda ca au fost puse intentionat sau mai stiu eu ce. Doar ca ERAU in farfurie.
    E foarte simplu. Nici eu n-am chef de cearta si asa mai departe. Este insa foarte dezgustator ca se incearca acum sa se spuna ca noi am fi adus cioburile. Asta e un lucru teribil de ingrijorator pentru un patron de restaurant.Cioburile au ajuns acolo din neatentia fie a cuiva din bucatarie, fie a cuiva de la bar (daca farfuria a stat pe bar pina sa fie adusa la masa), fie au ajuns din surse exterioare restaurantului (in pungile/sacii cu ingrediente sa fi existat cioburi iar bucatarul sa nu fi observat la preparare).
    Va rog din sufletul, terminati cu afirmarea faptului ca cioburile NU au existat. Ce naiba, sintem toti cretini, chiar atit de mult ne desconsiderati?

  3. Domnule anonim, faptul ca il cunoasteti pe domnul Popa nu inseamna ca ati fost in momentul ala in bucatarie. Stiu foarte bine ce se intampla in bucatariile restaurantelor, chiar si in cele de 5 stele.

    In majoritatea bucatariilor se afla copii de 17 ani care au facut o amarata de scoala si sunt obligati sa se duca sa faca practica in diverse locatii fara a fi platiti in speranta ca la sfasitul practicii vor avea un loc de munca. Nu am cum sa stiu cine si ce se afla in bucatarie bistroului in momentul incidentului, ca sa pot sa-mi dau seama de unde au aparut cioburile. Variantele sunt practic nelimitate, depinzand de imaginatia fiecaruia.

    Pot sa va scriu pagini intregi despre tot felul de “glume” care se fac; batai cu mancare, macare care pica pe jos si se pune la loc si motto-ul “nimic nu se pierde, totul se recicleaza” practicat in multe parti. Dar va garantez ca daca exista o persoana in bucatarie care stie cum au ajung nenorocitele alea de cioburi in salata nu o sa recunoasca in veci.

  4. Vezi Cristi…
    La ce e bun RoblegooFest? Pentru d-astea…pt kkaturi anonime…pt toti aia care cred ca daca urla mai tare, castiga.
    Bai “La 80”! Sunteti deja istorie…luati si crantzaniti cioburi…ca habar n-aveti de blog power…

  5. Scurt pe doi, situatia e urmatoarea: atunci cand se fac “eforturi foarte mari, as putea spune chiar sacrificii, si absolut de unul singur, pentru a ridica restaurantul la nivelul de astazi”, o simpla ajustare a atitudinii fata de client face minuni. Nu e nici efort, nici sacrificiu.

    E greu sa tii un restaurant, nu e o afacere usoara. Si accidente se intampla in orice bucatarie – fie cioburi (bineinteles ca nu stie nimeni de unde vin), fie mancarea uitata cateva minute si servita rece clientului, fie dezinformare despre produsele servite. Toate sunt inacceptabile in cazul unui restaurant care tine la imaginea sa. Dar sa mergem pe vechea vorba “shit happens” – si atunci, o simpla scuza (cu sinceritate) fata de client si atitudinea indreptata catre bucatarie (chiar daca nu este identificat faptasul) cred ca ar fi dus la alte rezultate. Foarte probabil ca in cronica sa, Cristi Roman ar fi scris “s-a intamplat asa, dar patronul a fost foarte ingrijorat ca asa ceva se poate intampla in bucataria restaurantului sau si m-a facut sa cred ca in viitor… etc”

    Domnule Popa, fiecare client care va intra in restaurant este un critic, indiferent ca are un blog sau nu 🙂
    Se spune ca atunci cand iti place serviciul undeva, nu spui decat celor apropiati, iar cand nu-ti place, spui lumii intregi.
    Sper ca asta sa va ajute sa va schimbati atitudinea – pentru ca in ultima instanta, oricat de buna ar fi mancarea in restaurantul dvs., dupa ce am citit aici scris de dvs. si amicii, sunt absolut convinsa ca multa lume nu va va calca pragul restaurantului.

    Si toata “tigania” asta nu s-ar fi intamplat daca primul dvs. mesaj ar fi fost “Dle Roman, ne pare sincer rau si va invitam din nou la noi blah blah blah”. Dar nuuu, ar fi sub demnitatea dvs de patron, si deci ati adaugat si insulta raului facut.

    Nu-i nimic, poate asta va fi o lectie altor patroni care inca nu realizeaza ce mult conteaza o critica, mai ales cu o unealta atat de puternica – internetul.
    Si care speram (noi, clientii) ca vor realiza cat de curand ca un restaurant exista ca sa ofere servicii. Cheia reusitei. 😉

  6. Lola…
    Tu oferi margarete la porci? Or what?…Dont’ you see whom are you speaking to?
    Ei dracie…

  7. Domnule Roman haideti sa incheiem disputa asta care cu comentarii malitioase dar mai mult cu injurii si jigniri atat ale persoanelor ce va sunt cunoscute si posteaza cat si ale clientilor “la 80” sau altor cititori de cu pareri pro-80 nu poate continua intr-un cadru civilizat:
    1. Daca, prin absurd, acest accident s-a produs in locatia noastra, repet, ne insusim toata critica si prezentam scuzele de rigoare cu conditia ca si dvs sa reveniti asupra concluziilor de boicot si defaimare a restaurantului si prezentare a situatiei ca si accident, avand in vedere ca prima data v-ati simtit bine, fapt pentru care ati si revenit
    2. a doua lamurire pt. dvs. personal: am aflat de incident cand ati cerut sa ma prezint la masa, de-abia ajunsesem. am trecut cateva secunde pe la bucatarie, sa-i intreb daca au cunostinta de situatie, am discutat cu seful de sala si cu ospatarita sa pot cunoaste speta si m-am prezentat pentru mediere. Daca aflam dinainte, cu siguranta veneam inainte sa ma chemati dvs.
    3. solicit domnului roblegoofest sa-si revizuiasca limbajul, jigneste, insulta si vorbele dansului ii pot crea ulterioare prejudicii. oricum nu ar fi trebuit sa-i acceptati postarile avand in vedere limbajul
    Haideti, cum ati spus, sa vedem fiecare unde ajungem in 2010 si lasati-i pe cei care vor sa se convinga de calitatea serviciilor noastre sa o faca personal.
    Multumesc!

  8. Liviu de pe loco

    da. si eu am mancat acolo si era o mizerie totala, am gasit in farfurie un caine mort spre finalul ciorbei.dar am mancat si restul ciorbei pentru ca avea alt gust. Cineva m-a vazut cand incercam sa strecor cainele in farfurie. era un pudel si latra, o doamna a zis sa nu-i dau ciorba sa manance ca se ineaca cu cioburi. Si cand rascoleam ciorba sa introduc pudelul acesta s-a intoxicat cu cioburi si a murit pe loc de hemoragie interna. D-asta i-am dat in judecata.

  9. Stimate Domnule Roman,
    Marturisesc ca m-ati pus serios pe ganduri cu relatarea dvs. referitoare la Bistro “La 80!” si asta in primul rand pentru ca sunt client vechi, de aproximativ 4 ani iau masa de pranz acolo de cel putin 3 ori pe saptamana. In toata aceasta perioada nu mi s-a intamplat niciodata vreun incident macar similar cu cel descris de dumneavoastra. Am fost surprinsa sa aflu ce vi s-a intamplat si eram hotarata sa va acord credibilitate, pentru ca nu va cunosc si nu am nici un motiv sa ma indoiesc de ceea ce vi s-a intamplat! Asta pana cand am citit unul din raspunsurile dvs. la cometariile adaugate, in care scrieti ca salata bacon, cea cu pricina, se serveste amestecata gata. Intamplator am comandat si eu de multe ori aceeasi salata si de fiecare data am primit o farfurie pe care era un strat de salata verde, un strat de bacon, un strat de branza feta si un strat de crutoane, peste cateva masline. Cu alte cuvinte NEAMESTECATA!!!! Plecand de aici stau si ma intreb cum de nu ati sesizat cioburile in timp ce amestecati salata (care, am uitat sa specific, se serveste neasezonata!) ci le-ati vazut doar la sfarsit, cand ati terminat de manacat. Pentru mine, una, este foarte dubios acest aspect al problemei! Tot sub acest aspect, nu ma pot abtine sa nu observ vehementa cu care recomandati boicotarea si chiar inchiderea restaurantului dupa experienta neplacuta sa zicem “traita” acolo, in conditiile in care dvs. singur recunoasteti ca la prima vizita nu au fost nici un fel de probleme. Probabil ca nu v-ati indurat, dupa prima vizita, sa scrieti un comentariu corect si sa recomandati cititorilor dvs. sa viziteze bistroul. O alta remarca pe care as dori sa o fac se refera la pregatirea profesionala multilaterala a colegei dvs. Ema, care pe langa cunostintele de bucatar cofetar cu care se lauda (intradevar, iti trebuie multe studii de specialitate sa stii ca servirea la masa se face prin dreapta!), face dovada unor cunostinte solide de psihologie aplicata, facand o “fina” evaluare a diferentelor limbaj verbal-limbaj non verbal ale dlui Popa! Felicitari, domnule Roman, pentru colaboratorii de nadejde pe care vi-i ati ales! O ultima remarca, de specialitate, daca imi permiteti: ingestia accidentala de cioburi nu se lasa doar cu sutura mucoaselor, ci poate provoca solutii de continuitate la nivelul limbii, faringelui, esofagului, stomacului si tubului digestiv. Cu alte cuvinte, nu va salva doar serviciul de chirurgie oro-maxilo-faciala, ci aveati nevoie si de interventia unui serviciu de chirurgie generala (cel mai aproape de locatia cu pricina este Spitalul de Urgenta Floreasca, cu o clinica de specialitate foarte bine pusa la punct…). Cu tristete, ANCA
    P.S. Cand am inceput sa scriu, intentia mea era sa iau apararea restaurantului la 80, dar am ajuns la concluzia ca acest lucru nu este necesar, intrucat experienta atator ani de servicii de calitate nu poate sa sufere in urma unor comentarii cel putin tendentioase!!

  10. “1. Daca, prin absurd, acest accident s-a produs in locatia noastra, repet, ne insusim toata critica si prezentam scuzele de rigoare cu conditia ca si dvs sa reveniti asupra concluziilor de boicot si defaimare a restaurantului si prezentare a situatiei ca si accident, avand in vedere ca prima data v-ati simtit bine, fapt pentru care ati si revenit”

    dvs chiar nu intelegeti ca nu asta trebuie sa fie atitudinea.

  11. am citit cu oroare vreo doua raspunsuri din partea restaurantului respectiv. mie o asemenea atitudine mi se pare complet inacceptabila. n-o sa risc niciodata sa mi se intimple si mie asa ceva.
    dinspre partea mea, ma consider lamurita: restaurant nefrecventabil! o sa postez si eu

  12. E destul de greu sa accepti asa ceva.
    La un alt restaurant s-a intamplat sa gasim un mic verde miscator in salata verde 🙂
    Bineinteles ca angajatii respecivului restaurant, care n-au binevoit sa spele salata, au fost niste magari si au refuzat sa auda ca in salata verde pot exista viermi… ce sa zica si ei de fata cu atata lume. Trist!

  13. @ La 80: Tremur de frica! Uaoleeeooo…vai de mine…ce-o sa patesc!
    Ia mai recititi reactiile voastre:
    “…va putem spune cu certitudine…probabilitate practic nula…daca intr-adevar a fost real si nu o inscenare…inadecvata atitudinea si remarcile concluzive…situatia a fost mediata si explicitata…”.
    Adica…un fel de: NU-I ADEVARAT! NU SE POATE! NU EXISTA! MINTE! INSCENARE!
    Si hai sa o frecam cu: “…dar de ce ati mancat, daca ati descoperit cioburi?”
    Pai…deoarece ele au fost descoperite la sfarsit! D-aia! Cineva care chiar vrea sa va bage o stramba inscenata, cum ziceti voi, “descoperea” cioburile in timpul mancatului, nu? Si incepea sa urle-n gura mare, nu? Face sens, nu?
    Dar voi, nuuu…nu se poate, nu exista, minciuni, alea, alea.

    Mai departe (ziceti voi):
    “…Noi am luat in calcul absolut orice posibilitate…v-ati grabit sa trageti o concluzie gresita…simplu accident…”
    Pai…din doua una (ca nu se poate si cu aia acolo…si cu ailalta in rai) : Ori e imposibil…ori e un simplu accident. Ia hotarati-va…

    Si mai departe:
    “…Data fiind rautatea de care a dat dovada editorul Roman…inclin sa cred tot mai mult ca a fost o inscenare…practic imposibil ca acele cioburi, de acea marime sa ajunga in farfuria domnului Roman…pe traseul acelei salate nu exista un pahar…”
    Adica…clar! Nu se poate, esti un bandit!

    Mai departe:
    “…Daca, prin absurd, acest accident s-a produs in locatia noastra…prezentam scuzele de rigoare cu conditia ca si dvs sa reveniti asupra concluziilor de boicot si defaimare…”
    Ce sa mai vorbim…voi o tineti pe-a voastra, nu? E absurd…deci n-are cum sa se fi intamplat…deci…nu vedem de ce sa prezentam scuze…dar insistam sa reveniti la concluzii…
    Ei, parol?

    Ca sa nu mai ma refer la tot soiul de “anonimi”, Ancute”, “simone”…
    Chiar ar fi distractiv sa vedem IP-urile…voi nu intelegeti cat de transparenti sunteti…jenibili™©…
    Dar! Daca vreti sa muriti in bezna, hei, e dreptul vostru…Voi tineti-o tot asa “CLIENTUL E DE VINA!” si vedeti unde ajungeti, ca reputatie, clientela, afacere. Deja aveti alte doua mentiuni negative…si asta doar din cauza atitudinii voaste. Hai, de ce nu ziceti ca v-a cerut Cristi 1000 de euro ca sa nu scrie cu “rautate”. Ca v-a cerut spaga? Hai ca puteti! Daca tot sunteti pan’la gat, ce mai conteaza…

  14. Cum am spus si articolul de astzi, postat pa PAPABUN, propun incheierea acuzelor de ambele parti. Ramin faptele.
    Multumesc.

  15. domnule Roman recunosc ca sunt un client fidel al unor restaurante din Bucuresti si un mare grumand si pot sa va spun ca in afara tarii e la moda ca taranii si nesimtitii sa intre in restaurant sa comande si DUPA CE MAMANCA sa arunce ceva in farfurie ca sa scape de nota de plata.referitor la servicii tinand cont de faptul ca in Romania e foarte greu sa gasesti forta de munca serioasa si care sa-si faca treaba cum trebuie incercam sa trecem putin peste fatul ca mai inirzie ospatarul cu scrumiera sau mai incurca din repezeala salatele,putem fi mai putin rai si cind gresesc sa-i punem sa-si repare greseala fara sa facem un circ din asta fiindca TOTI SUNTEM OAMENI SI TOTI GRESIM.Faza cu cioburile te rog sa nu o mai bagi pe git clientilor.Numai cine nu a fost la 80 nu stie ca paharele se spala la bar iar farfuriile la spalatorie neavind un traseu comun.iar ca bucatarie consider locatia LA 80 intre primele 5 din bucuresti la categoria ei.cu ult respect Adrian Anton.

  16. “LA 80” un nume de local foarte atractiv. Din prima clipa place vederii ambianta nu foarte “fitzoasa”, muzica bunca, mancarea execelenta. Poate serviciile mai lasa de dorit, poate ca mai astepti cateodata mai mult, poate mai sunt lipsuri legate de altele (ex toaleta femei care nu prea functioneaza), dar trecand peste toate acestea, daca ai fost o data si nu ti-a placut, pur si simplu a doua oara nu te mai duci.
    De ce oare site-ul dv are atatia vizitatori in ultimul timp? Pentru ca faceti un scandal legat de “La 80”? Utilizati acest scandal pentru o relansare a ceea ce pana acum era intr-un con de umbra?
    Nu v-au ajuns scuzele patronului si a trebuit sa “dimesionati” aici problema?
    De ce era atat de necesar sa vina patronul la dv la masa? Daca mancati cumva la Tratoria si se intampla ceva neplacut, il chemati pe Gino Iorgulescu?
    Pacat, pentru ca intr-adevar, asa cum este cu lipsurile sale, locatia este de altfel unul dintre bistro-urile bune din zona si chiar si din Bucuresti.
    Si daca tot sunteti un “critic culinar” mai lasati “La 80” deoparte si haideti sa vedem ce locuri bune, ieftine si placute ne recomandati dumneavoastra sau peste tot pe unde mergeti constatati cu stupoare ca totul “se intampla pe dos” tocmai dumnevoastra. Azra.

  17. raspuns La 80*

    M ati facut sa chicotesc.
    Daca nici eu nu stiu unde este La 80* va inselati amarnic. Pot sa va spun ca trec prin fata acestui local de mai multe ori decat va puteti inchipui.
    In al doilea rand ma refeream la conditiile dumneavoastra si nu la un beci propriu-zis, pentru ca nu am fost intr un beci, am fost intr-un loc in care m-am simtit ca intr-un beci. Acum intelegeti aluzia.
    Aveti cateva geamuri pe care le tineti inchise, proasta alegere. Poate de aici apare si mirosul de mancare din hainele celor care va pasesc pragul.
    Observ cu mare dezgust, cum cei care va apara nu fac decat sa jigneasca si sa recurga la amenintari. Si mai mare imi este mirarea ce teme complexe ating prieteni dumnneavoastra. Sunt bucuros sa vad ca domnisoara/doamna doctor >anca< ne demonstreaza calitatile ei in medicina de urgenta.
    Domule Adrian Anton mi-se pare si mie normal sa gresim,ca doar de asta suntem oamenii, dar sa ne si recunoastem greseala, dvs ce spuneti? Sunt sigur ca daca patronul localului ar fi garantat depistarea problemei si luarea de masuri, ar fi oprit aceasta “campanie”.
    Domnule Popa, sunteti un exemplu dupa cum va prezinta prietenii dumneavoastra, si nu contesc sub nici o forma munca “titanica” pe care ati dus-o in mentinerea acestui local, dar asta nu inseamna ca ati facut si o treaba minunata. Acceptati critici sau doar gasiti motive sa va sustrageti de la ele?
    Am fost si eu o singura data in acest local si nu mi-a placut de la confort, la servire si terminand cu mancarea. Poate ca nu pot sa mi dau cu parerea dupa o singura vizita, dar vad ca sunt prea multi asa zisi clienti fideli, care nu fac decat jignesca, ameninte si sa adreseaz injurii celor care nu sunt de acord eu ei. Este o modalitate foarte simpla prin care putem face un profil al consumatorului La 80*, cat si a patronului Popa.
    Imi pare rau sa va spun, dar La 80* este de ocolit cu pasi mari, pentru ca acolo, daca nu ti place ceva se prea poate sa ti iei bataie, dupa cum spun “aparatorii dumneavoastra”.
    MIhai Borcan, acesta este eterna si fascinanta Romanie, o adevarata jungla. NU fi naiv sa nu crezi asta. Priveste cum aceasta “civilizatie” nu accepta opinii, nu accepta critici!!! Pentru ei nu exista notiunea de “civilizatie” si “opinii diferite”.
    Exista doar puterea pumnului bagat in gura ori aplica (dupa caz).
    Nu-mi este greu sa-mi inchipui cum “aparatorii” localului La 80* vor iesi sa apere “renumele” calcat in picioare de niste “asa zisi critici culinari”. Domule Popa, NU trebuie sa fi un critic culinar ca sa poti consuma bucati de cioburi in restaurantul dvs. Ori credeti ca a fi critic te face si imun la “obicte periculoase” gasite in mancare.
    Revin la domnul Adrian Anton, faza asta cu neplata notei este o faza binecunoscuta pe care ati retinut-o in filmul Filantropica, si ma bucur sa vad ca ati facut legatura. Doar ca ei nu veneau cu astfel de argumente.
    Va rugam sa ne scutiti de teorii ale conspiratiei, de argumente puerile si chiar infantile pe alocuri.
    Greseala recunoscuta este pe jumatate iertata. Dar tot asa se mai spune :”Prostul nu e prost destul pana nu e si fudul!”
    Ultima fraza o sa va rog sa nu o luati ca pe o jingnire, pentru ca nu incerc sa ma cobor la nivelul unor care nu au facut decat sa jigneasca si sa ameninte in comentariile lor.

    Ca sa trag o concluzie leagata de restaurantul La 80*, care imi apartine in totalitate si nu are nici o legatura cu Papa Bun ori cu Cristi Roman va spun:
    – eu nu voi mai calca niciodata acolo.(este probabil sa fac schimb de fluide cu vreun ospatar/bucatar-spune tetelu care este a fost in bransa)
    – La 80* ar trebui controlat de OPC.
    – atata timp cat La 80* va fi deschis, eu il voi recomanda ca fiind cel mai dezgustator, prost condus si populat cu persoane violente, restaurant din Bucuresti.
    – domnul Popa a reactionat foarte prost in rezolvarea acestui “conflict” >restaurant-client, asta ne mai spune ceva din calitatile sale de manager.

    iti multumesc anticipat Cristi daca vei posta acest comentariu, pentru ca ne dai ocazia sa tragem semnale de alarma atunci cand ne scandalizeaza un ospatar, un restaurant sau mai rau un patron de restaurant, cum este cazul tau.

    ps: pentru ca abia a fost postat, Azra, ironiile tale sunt de prisos. Eu unul iti respect decizia ca tu sa crezi ca La 80* este un bistro bun, dar eu am alta parere formata in contextul experientei traite de mine si de alti acolo.
    Ironiile din final ma fac sa cred ca esti patetica.

    *va multumesc pentru atentie si tin sa precizez ca voi ignora orice jignire venita din partea unor nedezvoltati sociali.*

  18. Pot sa insinuez si eu ca dl. Popa ofera mese gratis (cu salate fara cioburi in aparenta) oricui scrie un comentariu in favoarea lui 80 aici, nu?

    Hai sa mai incerc inca o data sa explic domnului Popa et Comp.:

    NU cele relatate de Cristi Roman v-au facut reclama proasta, domnilor si domnisoarelor/doamnelor – ci reactia domniilor voastre la articolul asta.

    Dupa cum zice stabunul: “da-i funie de-ajuns ca se spanzura singur” LOL

  19. terasa “La 80” FRAUDA!!

  20. Cu mai mult timp in urma am vrut de mai multe ori sa intru ‘la 80’. dar de fiecare data nu am ramas din cauza mirosului foarte puternic de mancare. O prietena a avut o experienta oarecum asemanatoare. A gasit intr-o salata de la PIZZA HUT o musca. E vorba de salata pe care ti-o pui singur de la barul de salate. A observat musca atunci cand deja macnase 3 sferturi de salata si a chemat imediat un ospatar. Acesta si-a cerut imediat scuze si a chemat (fara sa fie cerut acest lucru) un sef de sala. Acesta si-a cerut scuze din nou si a spus ca salata nu trebuie platita si ca mai ofera inca 2 gratuite. Nimeni nu i-a dat in cap clientului ca ar fi putut sa ‘planteze’ singur musca acolo, ca de ce a mancat 3 sferturi de salata si ca.. din moment ce iti pui salata singur de la barul de salate, trebuia sa ocolesti musca, tu fiind vinovat ca ti-ai pus-o in farfurie. D-aia e Pizza Hut acolo unde e si d-aia sper sa nu mai fie deloc ‘la 80’. Nu din cauza cioburilor. Din cauza atitudinii!

  21. Am gasit si eu un vierme intr-o salata. Era mort! Slava Domnului! Totul s-a petrecut intr-un restaurant cu pretentii. Viermele cu pricina provenea cica din anghinare, care fiind conservata nu mai fusese verificata la desfacerea borcaanului. Ghinionul meu! Nici eu n-am vrut sa fac scandal si desi patronul era prin preajma n-am vrut sa fac reclamatie. Mi s-a dat posibilitatea sa aleg altceva in loc si am comandat ceva ieftin, nedorind sa par nesimtita… Desi mi-am promis ca n-o sa mai revin in restaurantul respectiv… am mai mancat acolo, chiar acea salata minunata, dar am avut grija sa cer fara anghinare…. Pofta buna!!

  22. Ok…treaba asta se intampla si la case mai mari. Nu aduc scuza restaurantului. Vreau doar sa spun ca am asistat la o scena exact la fel intr-un restaurant din SUA unde am lucrat pe vara, acum vreo 2 ani. Clienta ceruse ceva friptura si descoperise in carne un ciob de sticla. L-a descoperit la timp. Dar in secunda doi de cand a fost anuntata chelnerita de problema managerul a fost la ea la masa, si-a cerut scuze, a intrebat cum se simte daca a inghitit ciubul, cat a mancat din friptura si asa mai departe. S-a verificat atunci la bucatarie procesul de preparare si cine a pregatit respectiva portie. Concluzia a fost ca de vina era carnea folosita care avusese in ea ciobul respectiv. Restaurantul folosea produse refirgerate iar furnizorul a fost atentionat de catre manager. Respectivul cuplu nu a platit consumatia, a primit pe deasupra un Gift Card de $50( un card pe care se pot incarca diverse sume de bani si se poate folosi ulterior ca un card obisnuit) ce se putea cheltui in complexul unde era restaurantul. Restaurantul in cauza facea parte dintr-un lant de resturante la nivel mondial.
    Problema la noi nu e numai furnizorul de servicii, ci si consumatorul care in momentul unei probleme de genul nu sesizeaza intotdeauna problema. Si trece neobservata, iar cel care face tampenii de genul asta nu pateste nimica.
    Cred ca cea mai importanta reactie ( pe langa reclamatia la OPC, car enu intotdeauna are efectul dorit) este reclama proasta care are un efect de pana la 10 ori mai mare decat o reclama buna. Cei care au probleme de orice fel cu prestatorii de servicii ar trbeui sa spuna la toti cunoscutii despre intamplarea respectiva. Si sa vezi ca daca le scad vanzarile si le fug toti clientii aborbdeaza serviciile si preastarea in mod corect sau dispar de pe piata.
    O zi faina.

  23. Benjamine,
    Multumesc de comentariu si te mai astept.
    Intr-adevar, problema cea mai grava mi s-a parut atitudinea restaurantului, pentru ca ei au sarit la gitul nostru, acuzindu-ne de inscenare. Iti dai seama care e mentalitatea unora dintre patronii romani…..ei nu si-au pus o secunda problema “bai, hai sa vedem cum s-a intimplat, cine e de vina, de ce s-a intimplat asa ceva”, etc….Eu nu i-am acuzat nici o secunda ca au facut inetntionat sau ca au probleme, doar sa-si dea si ei seama de unde au provenit cioburile.Asa cum ai zis si tu, si aici se poate sa fi provenit (daca ei zic ca nu de la ei), din carnea sau legumele aduse de la firmele difuzoare.
    O zi buna si tie,
    Cristi Roman

  24. Nu inteleg de ce insista patronul asupra faptului ca era imposibil ca cioburile acelea sa ajunga in mancare. Oricum acest lucru nu poate fi dovedit si nu cred ca convinge pe nimeni cu acele afirmatii absolute. Oriunde se pot intampla accidente iar localul cu pricina nu cred ca ar putea fi o exceptie.

    Pana la urma nici nu conteaza cine are dreptate. Patronul nu a avut o atitudine corecta. Nu conteaza cum si de ce s-a intamplat incidentul. Scenariul corect e cel din situatia povestita de Benjamine, la restaurantul din SUA – patronul trebuia sa-si asume intreaga responsabilitate si sa ofere intreg suportul sau clientului, incat acesta sa plece macar multumit ca i s-a facut “dreptate”. Daca s-ar fi intamplat asta nu cred ca ar mai fi izbucnit tot acest scandal.

    Problema este ca patronii de la noi inca nu s-au confruntat cu o economie de piata sanatoasa si cu o concurenta reala, asa ca inca isi permit sa-si considere restaurantul/barul/cafeneaua ca pe o feuda in care ei sunt stapanii absoluti iar clientilor li se face o favoare ca pot manca sau bea in acel local. Acesta chiar a fost un incident grav, dar in cate alte cazuri, in care se gasesc viermi, muste in mancare, sau chiar mancarea este necomestibila, esti tratat cu indiferenta (in cel mai bun caz) atunci cand incerci sa protestezi?

  25. Multumesc de avertisment, Cristi. Am transmis si tuturor prietenilor mei. Chiar asa trebuie sa facem cu orice furnizor de bunuri si servicii care nu ofera calitate. s-au invatat ca noi sa fim doar sursa lor de profit, nu clienti care merita efort si respect. Am transmis link-ul catre articolul tau pe toata lista mea de adres, anume 238. O seara buna!

  26. cita tiganie!!!!

  27. Am fost la 80 in frumoasa zi de marti 4 decembrie. Stiam localul care ma impresionase de-a lungul timpului cu frumoasa gradina, frumosul salon de langa intrare, masuta rotunda intima de sus, mancarea buna si preturile decente. Am fost anul asta de cateva ori acolo, si de fiecare data am fost MAI nemultumita. In vara, daca-mi aduc bine aminte, a durat cam trei ore pana am reusit sa mancam (10 persoane). Revenind, marti am incercat sa mancam acolo. Doua persoane. In salonul din fata era “rezervat pentru la teatru” (fara sa scrie pe vreo masa ca e rezervat), la masa de sus (cea intima – cum spuneam mai devreme) era “rezervat pentru poker” (?!?) iar din restul meselor (goale, de altfel) nu am putut sa ne asezam decat la o masa foarte mica si foarte inghesuita de langa bar. Nu am putut sa ne asezam, adica nu am fost lasati – restul erau mese de patru, sase sau mai multe persoane.

    Am plecat cu un gust amar… si mi-a revenit gustul amar care mi-a umbrit placerea de fiecare data in cursul anului cand am ajuns la 80. Toaleta mica, inghesuita si infecta (unde ba nu functioneaza WC-ul, ba nu e sapun, ba nu e hartie igienica, ba e apa pe jos…), mesele asezate incomod pentru meseni, timpul lung de asteptare, personalul neinstruit (n-as vrea sa spun rau-voitor), gresitul comenzilor…

    Cam asta a ajuns la 80. Imi pare rau, domnule Popa, nu e vorba de cioburile domnului Roman. Restaurantul dumneavoastra lasa de dorit in multe privinte. Iar de plin… normal ca e plin. Cred ca in Romania zilelor noastre trebuie sa faci ceva ingrozitor de grav ca sa nu mai fie plin. Inca sunt prea putine localuri si prea multi consumatori.

  28. am ajuns azi la optzeci in cautare de ceva “in zona”, una dintre chelnerite ne informeaza ca se poate sta pana la 6. ma uit la ceas: 4 jumatate, jumatate de ora dureaza mancarea, jumatate de ora mancam, platim plecam. ne hotaram extrem de repede: mai intai: puiul nu este dezghetat, ok,ceva fara pui. trece jumatatea de ora, trec 45 de minute.nimic. comandasem o sticla de vin si vrem a mai comandam ceva de baut, o alta chelnerita ne informeaza ca se poate sta pana la 6, pai da…asta in conditiile in care nu plantezi cartofi. mai asteptam, se face o ora, intrebam de mancarea noastra si ne spune ca se duce la bucatarie. mancarea ajunge calduta, semn ca se racise in bucatarie desi ar fi trebuit sa ne grabim, nu, ca se poate sta pana la 6. am mancat auzind fiecare chelner care trecea spunand: da stii ca la sase e rezervata masa? mancam in extrem de putin timp, asteptand si asa comanda mult timp, desi m-as fi simtit extrem de tentata sa-mi ia o ora sa mananc. dupa ce terminam, chelnerita ne informeaza in urmatoarele zece secunde ca are masa rezervata. cand plecam ne ureaza un “calduros” la revedere, e absurd sa vrei sa mananci intr-un bistro si comanda sa vina mai repede de o ora si si pe deasupra sa mai fi si aproape dat afara in timp ce mananci? nu recomand nici eu la 80

  29. Prea multa discutie pentru un subiect foarte clar . Cioburile nu aveau ce cauta acolo . Punct . Cat despre inscenarile penibile de care vorbeste domnul Popa , tind sa cred ca e o coincidenta prea mare ca acele bucati de sticla sa ajunga in farfuria unui critic culinar . Daca tot se discuta de inscenari , tind sa cred ca acestea au venit din interiorul restaurantului…

  30. La 80 si-a schimbat proprietarul!!! Nu mai este "dl" Cristian Popa, nu mai este niciun angajat vechi, nici bucatar, asa ca puteti veni cu incredere incepand din data de 01.noiembrie 2009 si va asigur ca nu se va intampla vreodata sa mai gasiti cioburi sau orice altceva ce nu are ce cauta in farfuria cu mancare deoarece NOI RESPECTAM CLIENTII!!! Mai mult, nu veti mai gasi nici toaletele insalubre care existau si sunteti poftiti intr-un pub fara fitze, proaspat amenajat si cu un personal de calitate, produse proaspete si respect pe masura! Va asteptam!!!

Mi-ar face plăcere să comentezi articolul.

Te poți și abona la comentarii prin RSS.

Poți folosi următoarele taguri:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>